Equip de preveres i diaques

Mn. Josep Maria Turull i Garriga

Va néixer a Parets del Vallès l’any 1966. Ordenat de prevere el 22 de desembre de 1991. Llicenciat en Teologia Sistemàtica a la Facultat de Teologia de Catalunya. Va ser vicari de les parròquies de Santa Maria de Barberà i de la Mare de Déu dels Àngels de Barcelona, així com rector de la parròquia de Sant Ramon de Penyafort. Va ser vicari episcopal de la Zona 2 (Barcelona). És professor a la Facultat de Teologia de Catalunya. Fou nomenat rector del Seminari Conciliar de Barcelona i del Seminari Menor l’any 2005. L’any 2009 va ser creat canonge de la Catedral de Barcelona. Des del 2011 era l’encarregat de les celebracions litúrgiques a la basílica de la Sagrada Família i el 29 de setembre de 2018 va iniciar el seu servei com a rector de la parròquia i de la basílica de la Sagrada Família. Recentment ha estat nomenat Prior de la Capella de Sant Jordi del Palau de la Generalitat. És també el director del secretariat diocesà de turisme, pelegrinatges i santuaris.
Prevere adscrit

Mn. Joan Carles Izquierdo García

Va néixer a San Pedro Manrique (Soria), l'any 1963 i, de ben petit es va traslladar amb tota la família al barri de la Sagrada Família de Barcelona. Es va graduar com Arquitecte Tècnic a l'Escola Universitària d'Arquitectura (EUATB) i va exercir la professió. Va ser ordenat sacerdot el 2001. Va ser vicari de la parròquia de Santa Maria de Caldes i després rector de l’Església del Roser de Cerdanyola del Vallès, tasca que compaginà amb ser també vicari de Sant Martí de Cerdanyola. A continuació va ser enviat com a Capellà a la Quasi-Parròquia de l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona al servei de l’atenció espiritual i religiosa dels malalts, dels familiars i dels professionals de la sanitat. Alhora també va ser enviat com a Consiliari al Servei d'Atenció i Formació (SAFOR) de la Universitat de Barcelona del campus Diagonal. Llavors va ser nomenat primer vicari i després prevere adscrit a la parròquia de la Sagrada Família.
Diaca adscrit

Mn. Jordi-Albert Garrofé

Va néixer a Barcelona el 1965 i és casat i pare de dos fills. Rebé l’ordenació diaconal el 2008. Té estudis en Ciències Religioses a l’ISCREB i és Diplomat en Relaciones Institucionals i Protocol. Ha obtingut diversos postgraus i màsters. Professionalment ha exercit diversos càrrecs directius en l’àmbit de la comunicació i les relaciones públiques en empreses multinacionals de l’àmbit de les tecnologies. L’any 2010 s’incorporà al departament de Comunicació de l’Arquebisbat de Barcelona on va col·laborar fins a l’octubre de 2018. Ha estat diaca adscrit de la parròquia de Crist Redemptor (Guinardó). És membre del Servei diocesà per al catecumenat, atenent els adults que demanen ser cristians. Consiliari de Centres d’Esplai del MCEC durant més 10 anys. El juliol de 2018 fou nomenat diaca adscrit a la parròquia i a la basílica de la Sagrada Família.
Diaca adscrit

Mn. Rafael Sánchez Núñez

Nascut a Cassà de la Selva l’any 1953. És casat i para d’un fill. Fou ordenat diaca el 2003. Llicenciat en Geografia i Història, en Dret i en Dret Canònic per la Universitat Pontifícia de Salamanca. També és Llicenciat en Ciències Religioses. Actualment té bufet obert, exercint d’advocat des de l’any 1991. És Promotor de justícia i defensor del vincle del Tribunal Eclesiàstic de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat des de l’any 2012 i fou nomenat Delegat diocesà de protecció de dades l’any 2018. Responsable de l’església romànica del Poble Espanyol de Barcelona des de l’any 2014. Va servir com a diaca a la parròquia de Santa Maria de Sants i a Santa Maria de Gràcia. El juliol de 2019 va ser nomenat diaca adscrit de la Sagrada Família.